N29 50_easy

Magazine. Trends & Lifestyle

especiallyforme. massclusivity. lovemarks. snobmoddities. twinsumers. senseappeal

N29 09 2005 50_easy

50_easy N29

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A través de campañas publicitarias, notas de prensa, imágenes, información especializada, libros, medios de comunicación y muchas otras fuentes con las que permanentemente tenemos contacto, recibimos muchos datos. Entre todo lo que hemos investigado este año nos ha llamado especial atención el raudal de nuevos términos y estrategias de marketing que son inventados sin cesar. Así que después de abandonar el onírico contexto del verano, decidimos trasladarnos al terrenal mundo del consumo para recopilar e indagar lo que «dicen por ahí» empresarios, emprendedores, sociólogos, comunicadores y consultores de marketing sobre qué se debe de hacer o dejar de hacer para que un producto y una marca triunfen, es decir, para que todos queramos comprar. Siguiendo estos perfiles y nuevos términos de la comunicación para el marketing, hicimos un esbozo de la sociedad de consumo y sus estrategias.

Marisa Iturbide y Javier Salvat, founders, publishers and editors-in-chief of the lifestyle magazine 50_easy, based in Barcelona. A labor of emotion, research and creativity starting with a 150 blank pages every other month to create a theme based publication. Storytelling, design, news, art, ideas, products, thought and knowledge. Young and mature array of collaborators from journalists, designers, illustrators, poets, to marketing and branding specialists creating content for the restless reader of the 2000s.
50_easy Magazine. 2001-2006

 

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close